Ελέγξτε αν παραδίδουμε στον ταχυδρομικό σας κώδικα

Πολιτική Επιστροφών

Θέλουμε να είστε ευχαριστημένοι με όλες τις αγορές σας από τις Υπεραγορές Αλφαμέγα. Αν αλλάξετε γνώμη για την αγορά σας, παρακαλούμε να επιστρέψετε το προϊόν σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένο, αχρησιμοποίητο και μαζί με την απόδειξη μας ή άλλη απόδειξη αγοράς, εντός 15 ημερών από την αγορά σας (η περίοδος επιστροφών) και θα χαρούμε να το ανταλλάξουμε ή να σας δώσουμε πιστωτικό κουπόνι καταστήματος (η πολιτική μας σχετικά με επιστροφές λόγω αλλαγής γνώμης). Η πολιτική μας σχετικά με επιστροφές λόγω αλλαγής γνώμης είναι επιπρόσθετη στα νομικά σας δικαιώματα και δεν επηρεάζει οποιοδήποτε από αυτά.

Η πολιτική μας σχετικά με επιστροφές λόγω αλλαγής γνώμης δεν ισχύει στα ακόλουθα:

  1. Προϊόντα Κρεοπωλείου, Φούρνου, Ντελικατέσεν, Φρουταρίας και Ψαραγοράς.
  2. Προϊόντα όπου για λόγους υγιεινής, ασφάλειας, ή βάσει νόμου δεν δύναται η επιστροφή ή ανταλλαγή (εκτός εάν είναι ελαττωματικά ή δεν αντιστοιχούν στην περιγραφή τους ή δεν είναι κατάλληλα για χρήση ή δεν είναι ικανοποιητικής ποιότητας), συμπεριλαμβανομένων, αλλά όχι αποκλειστικά στα:
    1. Προϊόντα Ψυγείου και Κατάψυξης (συμπεριλαμβανομένων Φαγητών Κατόπιν Παραγγελίας)
    2. Σκουλαρίκια ή Αξεσουάρ Μαλλιών
    3. Παιδικές τροφές, γάλα, και πάνες
    4. Εσώρουχα και Είδη Μπάνιου
  1. Δωροεπιταγές, Κουπόνια και Ηλεκτρονική πίστωση λογαριασμού, Λαχνών και Ξυστών Λαχείων
  2. Καπνούς, Τσιγάρα, Καπνικά Προϊόντα και Πούρα
  3. DVD, CD ή Βιντεοπαιχνίδια
  4. Προϊόντα φτιαγμένα βάσει δικών σας προδιαγραφών τα οποία είναι ξεκάθαρα εξατομικευμένα.
  5. Εποχιακά αντικείμενα όπως διακοσμητικά Χριστουγέννων, διακοσμητικά του Πάσχα, αντικείμενα Αγίου Βαλεντίνου, αντικείμενα Καρναβαλιού κτλ.
  6. Σφραγισμένες ηχογραφήσεις ή βιντεογραφήσεις ή σφραγισμένα λογισμικά ηλεκτρικών υπολογιστών, από τη στιγμή που αυτά έχουν αποσφραγιστεί αφότου τα λάβατε; ή
  7. Οποιαδήποτε Προϊόντα τα οποία έχουν άρρηκτα αναμιχθεί με άλλα αντικείμενα μετά την παράδοση τους.

Παρακαλούμε σημειώστε πως για ορισμένα προϊόντα εφαρμόζεται διαφορετική περίοδος επιστροφής ή και υπάρχουν διαφορετικές εξαιρέσεις σε περίπτωση αλλαγής γνώμης. Για παράδειγμα:

  • Τα αλλοιώσιμα φαγώσιμα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται είτε εντός της περιόδου επιστροφών είτε μέχρι την τελική ημερομηνία ανάλωσης τους, οποιοδήποτε προθεσμία εκπνέει πρώτη.
  • Τα προϊόντα ένδυσης πρέπει να επιστρέφονται χωρίς να έχουν φορεθεί και στην κατάσταση στην οποία πουλήθηκαν, σε άριστη κατάσταση, χωρίς ελαττώματα και με όλες τις ετικέτες τους ως είχαν.

Για να ανταλλάξετε το προϊόν σας ή για να λάβετε πιστωτικό κουπόνι, επιστρέψτε το σε οποιοδήποτε Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας.

Εάν επιστρέφετε προϊόντα τα οποία αγοράστηκαν σε προσφορά, η επιστροφή θα γίνεται βάσει των όρων της διαφημιστικής προσφοράς.

Όποιοι βαθμοί Social Family αποκτήθηκαν επί του επιστραμμένου προϊόντος θα αφαιρεθούν από τον λογαριασμό σας.

Όταν χρησιμοποιείτε πέραν της μίας μεθόδου πληρωμής για πληρωμή προϊόντων και επιστρέφετε μόνο κάποια από τα προϊόντα στην παραγγελία σας, για επιστροφές λόγω αλλαγής γνώμης θα δίδεται μόνο πιστωτικό κουπόνι για αγορές στα καταστήματα μας. 

Ελαττωματικά Προϊόντα

Βάζουμε τα δυνατά μας να διασφαλίσουμε πως κάθε προϊόν στα καταστήματά μας αντιπροσωπεύει την ποιότητα Αλφαμέγα, αλλά σε αντίθετη περίπτωση οι ομάδες εξυπηρέτησης και φροντίδας πελατών στα καταστήματά μας είναι έτοιμες να βοηθήσουν.

Έρευνα κάποιου προϊόντος μπορεί να κριθεί απαραίτητη για να διαπιστωθεί το όποιο ελάττωμα σε αυτό.

Νόμιμη Εγγύηση

Για ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά και άλλα προϊόντα το τίμημα των οποίων υπερβαίνει τα €50 ανά προϊόν, παρέχεται νόμιμη εγγύηση διάρκειας 2 ετών από την αγορά/παράδοση του προϊόντος.