Ελέγξτε αν παραδίδουμε στον ταχυδρομικό σας κώδικα

FAQ

Προσφορές

Προωθητικές ενέργειες παράδοσης 

Για όλες τις προωθητικές ενέργειες όπως δωρεάν delivery, θα χρεωθείτε στο τελικό σας τιμολόγιο €0.30 για πλαστικές σακούλες.

Πως μπορώ να επωφεληθώ των προσφορών 1+1;

Για να επωφεληθείτε της έκπτωσης στις προσφορές 1+1, καταχωρείστε 2 τεμάχια μέσα στο καλάθι σας, ώστε το ένα από τα 2 προϊόντα να καταχωρηθεί σαν το δωρεάν προϊόν. Θα μπορείτε να δείτε ότι η έκπτωση γίνεται επιτυχημένα μέσα στο καλάθι σας.

Εάν καταχωρήσετε μόνο 1 τεμάχιο στο καλάθι σας, δεν θα επωφεληθείτε της προσφοράς.

Βασικές Ερωτήσεις

Υπάρχει ελάχιστο κόστος παραγγελίας;

Το ελάχιστο κόστος για παραγγελία από το ηλεκτρονικό κατάστημα Αλφαμέγα είναι €40 συμπεριλαμβανομένου του κόστους παράδοσης.

 

Πόσο είναι το κόστος παράδοσης;

Το κόστος παράδοσης είναι €2.95 για όλες τις περιοχές για αγορές μέχρι €100. Με αγορές €100 και άνω η παράδοση είναι δωρεάν.

 

Πού παραδίδετε;

Παραδίδουμε στους περισσότερους ταχυδρομικούς κώδικες. Για να ελέγξετε εάν παραδίδουμε στην περιοχή σας, εισάγετε τον ταχυδρομικό κωδικό σας στο κουτί που φαίνεται στο πάνω μέρος της ιστοσελίδας μας.

 

Ποιες επιλογές παράδοσης προσφέρετε;

Η παραγγελία σας μπορεί να παραδοθεί μεταξύ 9:00- 20:00 Δευτέρα- Κυριακή. Δείτε τις διαθέσιμες ώρες παράδοσης στο καλάθι σας.

 

Πληροφορίες παράδοσης

Πώς γίνεται η παράδοση;

Παραδίδουμε με ειδικά φορτηγά με χώρους για κατεψυγμένα προϊόντα και προϊόντα ψυγείου. Ο οδηγός μας θα παραδώσει στην πόρτα σας.

Σημειώστε ότι παράδοση μπορεί να γίνει μόνο όταν υπάρχει άτομο πάνω από 18 ετών για να υπογράψει.

 

Είναι το συνολικό ποσό της επιβεβαίωσης παραγγελίας μου το τελικό ποσό που θα πληρώσω;

Όταν πραγματοποιείτε μια παραγγελία μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, το τελικό κόστος μπορεί να διαφέρει από το κόστος της επιβεβαίωσης παραγγελίας σας. Αυτό συμβαίνει είτε επειδή ζυγιζόμενα και προσυσκευασμένα προϊόντα μπορεί να έχουν διαφορά στο κόστος, είτε επειδή κάποια προϊόντα μπορεί να αντικατασταθούν με αντίστοιχα ή να είναι εκτός αποθέματος.

Το συνολικό κόστος που φαίνεται στην επιβεβαίωση της παραγγελίας σας δεσμεύεται από τον τρόπο πληρωμής σας αλλά το τελικό κόστος είναι αυτό που θα χρεωθεί όταν η παραγγελία σας ετοιμαστεί.

 

Γιατί δεν έχω παραλάβει όλα τα προϊόντα που παρήγγειλα;

Μερικές φορές ένα ή περισσότερα προϊόντα που επιλέξατε μπορεί να μην είναι διαθέσιμα όταν ετοιμάζουμε την παραγγελία σας, για παράδειγμα επειδή το προϊόν βγήκε εκτός αποθέματος. Εάν έχετε επιλέξει να επιτρέπονται οι αντικαταστήσεις, θα σας προσφέρουμε μια κατάλληλη εναλλακτική ίσης ή χαμηλότερης αξίας. Ο οδηγός θα σας παραδώσει ένα δελτίο αποστολής μαζί με την παραγγελία σας, όπου θα φαίνονται ξεκάθαρα οι οποιεσδήποτε αντικαταστάσεις. Εάν δεν θέλετε κάποια από αυτά τα προϊόντα αντικατάστασης, μπορείτε απλά να τα δώσετε πίσω στον οδηγό και το κόστος θα επιστραφεί στην κάρτα που χρησιμοποιήσατε για την πληρωμή σας.

Παρακαλούμε όπως σημειωθεί ότι οποιαδήποτε προϊόντα αντικατάστασης δεν επιστραφούν στον οδηγό πιθανόν να μην γίνουν αποδεκτά στο κατάστημα (για παράδειγμα κατεψυγμένα προϊόντα). Δείτε την πολιτική επιστροφών μας εδώ σε ό,τι αφορά τα προϊόντα που μπορείτε να επιστρέψετε στα καταστήματά μας.

 

Τι γίνεται στην περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι φθαρμένο/ληγμένο;

Εάν κάποιο προϊόν είναι φθαρμένο, δώστε το πίσω στον οδηγό. Το κόστος θα επιστραφεί μέσω του τρόπου πληρωμής σας. Εάν το προσέξετε μετά την αποχώρηση του οδηγού, μπορείτε να το επιστρέψετε στο κατάστημα με την απόδειξή σας.

 

Άλλαξα γνώμη για ένα προϊόν που παρήγγειλα και θα ήθελα να το επιστρέψω.

Μπορείτε να επιστρέψετε προϊόντα αντικατάστασης στον οδηγό. Εάν το προϊόν δεν αφορά αντικατάσταση, μπορείτε να το επιστρέψετε μόνο στο κατάστημα και μόνο εάν η πολιτική επιστροφών μας το επιτρέπει. Η πολιτική επιστροφών μας ισχύει επίσης και σε αντικαταστάσεις που δεν θέλετε αλλά δεν επιστρέψατε στον οδηγό.

 

Τι γίνεται εάν αργήσει η παραγγελία μου;

Μερικές φορές συμβαίνουν καθυστερήσεις λόγω συνθηκών που είναι εκτός του ελέγχου μας, όπως μηχανικές βλάβες ή απρόσμενα βαριά κίνηση στους δρόμους. Θα σας καλέσουμε ή θα σας στείλουμε μήνυμα σχετικά με οποιαδήποτε καθυστέρηση το συντομότερο δυνατόν.

 

Τι γίνεται εάν κάποιο προϊόν λείπει από την παραγγελία μου;

Εάν κάποιο προϊόν χρεώθηκε στο δελτίο αποστολής που παραλάβατε με την παραγγελία σας, αλλά δεν το παραλάβατε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

 

Παράδοση χωρίς πλαστικά σακούλια

Προς το παρόν μπορούμε μόνο να πραγματοποιήσουμε παραδόσεις σε πλαστικά σακούλια. Αυτό μπορεί να αλλάξει στο μέλλον.

 

Μπορώ να παραγγείλω ενώ είμαι σε αυτοαπομόνωση;

Ναι, παραδίδουμε σε πελάτες που είναι σε αυτοαπομόνωση. Μπορείτε να μας ενημερώσετε ότι είστε σε αυτοαπομόνωση (χρησιμοποιώντας το κουτί σημειώσεων παραγγελίας στο καλάθι σας) ή να ενημερώσετε τον οδηγό στην πόρτα έτσι ώστε η παράδοση να γίνει με ασφάλεια.

Οι οδηγοί μας θα παραδώσουν στο κατώφλι σας κρατώντας 2 μέτρα απόσταση από εσάς. Εάν διαμένετε σε διαμέρισμα, τα ψώνια σας θα παραδοθούν στην είσοδό σας.

 

Ποια μέτρα ασφαλείας για τον Covid-19 τηρείτε;

Οι οδηγοί πρέπει να φορούν μάσκα και γάντια κατά την διάρκεια της παράδοσης. Πάντα θα διατηρούν την απόστασή τους εκτός αν είναι αδύνατον να το κάνουν. Επίσης, το προσωπικό που εργάζεται στις υπεραγορές, υπόκειται συχνά σε τεστ ανίχνευσης Covid-19.

Εάν οι οδηγοί δεν τηρούν τα μέτρα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

Πώς μπορώ να έχω έλεγχο της πορείας της παραγγελίας μου;

Τη μέρα της παράδοσής σας θα λάβετε ένα γραπτό μήνυμα SMS με την ώρα παράδοσης που επιλέξατε. Πριν ξεκινήσει ο οδηγός να κατευθύνεται προς το σπίτι σας, θα λάβετε ένα γραπτό μήνυμα SMS  για να μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας σε πραγματικό χρόνο, όπως και μια εκτιμώμενη ώρα παράδοσης.

 

Λογαριασμός

Μπορώ να συνδεθώ μέσω του Social Family λογαριασμού μου ή πρέπει να εγγραφώ ξανά;

Μπορείτε να επιλέξετε ότι είστε «Υφιστάμενο Μέλος» κατά την εγγραφή σας για να συνδέσετε τον λογαριασμό της κάρτας Social Family σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Συνδέοντας τον λογαριασμό σας θα έχετε πρόσβαση στο υπόλοιπο των βαθμών σας και δεν θα χρειαστεί να εισάγετε τα στοιχεία σας ξανά. Παρακαλούμε όμως όπως ελέγξετε τα στοιχεία σας για οποιεσδήποτε αλλαγές, αφού αυτά μπορεί να έχουν κάποια επίπτωση στην παραγγελία σας.

 

Δεν έχω κάρτα Social Family. Μπορώ να εγγραφώ στο ηλεκτρονικό κατάστημα;

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι ανοιχτό τόσο σε υφιστάμενα μέλη όσο και σε νέους πελάτες. Μπορείτε να επιλέξετε να εγγραφείτε στην Alphamega Family και να δημιουργήσετε λογαριασμό στη σελίδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογαριασμό που θα δημιουργήσετε και στο φυσικό κατάστημα, ώστε να συνεχίσετε να απολαμβάνετε τα προνόμιά μας.

 

Η ιστοσελίδα λέει ότι η κάρτα Social Family μου δεν υπάρχει.

Παρακαλούμε εισάγετε τον αριθμό τηλεφώνου σας ακριβώς όπως φαίνεται στην κάρτα Social Family σας. Εάν ο αριθμός σας είναι αριθμός σταθερού τηλεφώνου, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας με τον υφιστάμενο αριθμό τηλεφώνου της κάρτας σας, το όνομα του λογαριασμού και τη διεύθυνσή σας (για σκοπούς επιβεβαίωσης), και φυσικά με τον νέο αριθμό τηλεφώνου που θα θέλατε να προσθέσετε στον λογαριασμό.

 

Έχω εγγραφεί για λογαριασμό στο ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά παίρνω το μήνυμα «Λάθος email ή κωδικός»

Εάν έχετε μόλις δημιουργήσει τον λογαριασμό σας, βεβαιωθείτε ότι τον επιβεβαιώσατε μέσω του συνδέσμου που σας έχει σταλεί. Δεν θα σας επιτραπεί να συνδεθείτε μέχρι να επιβεβαιώσετε τον λογαριασμό σας.

Εναλλακτικά, βεβαιωθείτε ότι γράφετε το email και τον κωδικό σας σωστά. Επιλέξτε «Ξεχάσατε τον κωδικό σας;» και αλλάξτε τον κωδικό σας εάν το πρόβλημα επιμένει.

Εάν μετά την αλλαγή του κωδικού σας, το σύστημα συνεχίζει να μην σας επιτρέπει να συνδεθείτε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

 

Εάν έχω εγγραφεί στην εφαρμογή Alphamega Loyalty, χρειάζεται να εγγραφώ και στην ιστοσελίδα;

Ναι, χρειάζεται να συνδέσετε τον λογαριασμό μέλους σας στην εφαρμογή Loyalty με τον λογαριασμό σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα για να βλέπετε σωστά τα στοιχεία μέλους σας όπως το υπόλοιπο των βαθμών σας.

 

Μπορώ να εξαργυρώσω βαθμούς στο διαδικτυακό κατάστημα Αλφαμέγα;

Ναι, μπορείτε να εξαργυρώσετε βαθμούς στο καλάθι σας. Μπορείτε να εξαργυρώσετε μέχρι και το 90% του συνόλου του καλαθιού σας με τουλάχιστον 1000 βαθμούς. Η εξαργύρωση μέσω του διαδικτυακού καταστήματος είναι διαφορετική από την εξαργύρωση σε κατάστημα.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ

 

 

Παραγγελίες

Ψάχνω για προϊόντα που δεν περιλαμβάνονται στη λίστα προϊόντων σας.

Κάνουμε συνέχεια προσθήκες στη λίστα προϊόντων μας. Στείλτε μας μέσω email μια λίστα με τα προϊόντα που θα θέλατε να δείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα, και το σχετικό τμήμα θα εξετάσει τις εισηγήσεις σας.

 

Θα κερδίζω βαθμούς και αυτοκόλλητα από τις αγορές μου στο ηλεκτρονικό κατάστημα Αλφαμέγα;

Ναι, θα κερδίζετε αυτόματα βαθμούς για όποιες αγορές πραγματοποιήσετε (€1= 1 βαθμός). Κερδίζετε επίσης αυτοκόλλητα εισάγοντας τον αριθμό τηλεφώνου του Stick & Win σας (€10 = 1 αυτοκόλλητο) στο πεδίο που φαίνεται στο καλάθι σας. Εάν ξεχάσατε να εισάγετε τον αριθμό του Stick & Win σας ή εάν τον καταχωρήσατε εσφαλμένα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Τα αυτοκόλλητα και οι βαθμοί θα προστεθούν στον λογαριασμό σας μετά την παράδοση της παραγγελίας σας και βάσει του τελικού κόστους των προϊόντων που σας παραδόθηκαν και αποδεχτήκατε.

 

Μπορώ να προσθέσω στην παραγγελία μου προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα στο ηλεκτρονικό κατάστημα;

Μπορείτε να μας στείλετε με email οποιαδήποτε προϊόντα δεν βρίσκετε για να το προωθήσουμε στο σχετικό τμήμα που θα εξετάσει κατά πόσο μπορούν να προστεθούν, αλλά δεν μπορούμε να προσθέσουμε στην παραγγελία σας προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

 

Έχω ολοκληρώσει την παραγγελία μου αλλά ξέχασα να προσθέσω ένα προϊόν.

Δεν μπορούμε να επεξεργαστούμε την παραγγελία σας προσθέτοντας άλλα προϊόντα ή αλλάζοντας ποσότητες.

 

Υπάρχουν περιορισμοί σε προϊόντα;

Υπάρχει περιορισμός βάρους στα βαριά προϊόντα (κυρίως στα μπουκάλια νερού). Μπορείτε να παραγγείλετε μέχρι 4 τεμάχια. Η ιστοσελίδα θα σας ενημερώσει εάν φτάσατε το όριο προϊόντων που δικαιούστε.

 

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέχρι και 48 ώρες πριν την ώρα παράδοσης που επιλέξατε, επικοινωνώντας μαζί μας στο 24021230 ή στέλνοντας μας ένα email στο [email protected].